از ثبت نام تا ارسال صورتحساب به سامانه مودیان کنارتان هستیم

اطلاعات بیشتر
مدیر سایت 4908

اولین نشست تخصصی آموزشی ، کارگاهی ، حسابداری گروه نرم افزاری «اوراش»

اولین نشست تخصصی آموزشی ، کارگاهی ، حسابداری گروه نرم افزاری «اوراش»

این نشست در تاریخ 1398/06/03 در کانون قلم مشهد برگزار شد و پوشش خبری آن توسط روزنامه خراسان رضوی انجام شد که در ادامه متن کامل خبر چاپ شده در روزنامه به همراه فایل PDF روزنامه قرار داده خواهد شد :

متن چاپ شده در روزنامه خراسان

 

نشست آموزشی ، کارگاهی ، حسابداری گروه نرم افزاری «اوراش» با رویکرد بررسی تکالیف مالیاتی و راهکارهای نرم افزار «آرمون» با حضور بیش از 50 تن از صاحبنظران ، متخصصان و شاغلین حوزه حسابداری ، در سالن کنفرانس کانون قلم مشهد ، برگزار شد.

در این نشست، ابتدا همفکری و هم اندیشی های مرتبط با دغدغه های حسابداران و مشکلات پیش روی آنها به خصوص در مباحث مرتبط با مالیات و دارایی ، گزارش های قانونی و مشکلات نرم افزارهای موجود در بازار مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت .
در ادامه مهندس سید علی میرزایی یکی از متخصصین حوزه مالی و حسابداری با بیش از 20 سال سابقه کار در این حوزه به بررسی نرم افزار حسابداری آرمون و رویکردهای مالی پیاده سازی شده در این نرم افزار پرداخت . 

ویژگی منحصر به فرد و وجه تمایز نرم افزار آرمون

وی در بخشی از صحبتهای خود با بیان این که نرم افزار آرمون بر پایه مباحث و استانداردهای مالی و حسابداری طراحی شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد که آنرا از رقبا متمایز نموده است.
در ادامه این نشست مهندس مرتضی مرادی مدیر تولید و توسعه گروه نرم افزاری اوراش با سابقه بیش از 12 سال برنامه نویسی به صورت تخصصی و متمرکز در حوزه طراحی و تولید نرم افزار های مالی و حسابداری به عنوان دومین سخنران به توضیحاتی در زمینه مزایا و ویژگیهای بارز نرم افزار آرمون از دیدگاه برنامه نویسی ارائه کرد. 
وی ادامه داد: در طراحی نرم افزار آرمون از بروزترین مباحث برنامه نویسی در جهت افزایش سرعت و بهینه سازی ارائه گزارشات بهره گرفته شده است.

خروجی سریع و راحت با وجود حجم بالای اطلاعات ذخیره شده

مرادی تاکید کرد: اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که حجم اطلاعات ذخیره شده افزایش می یابد، اما این نرم افزار به راحتی و با سرعت به کاربران خروجی می دهد، آرمون در این زمینه ، توانسته ازرقبای خود پیشی گیرد و جلوتر باشد.
مدیر تولید و توسعه گروه نرم افزاری اوراش  تصریح کرد: متدولوژی به کار گرفته شده در نوشتن نرم افزار آرمون به سبکی بوده است که محدودیتی برای ورود حجم بالای اطلاعات در این نرم افزار وجود ندارد و روی عملکرد نرم افزار تاثیر نمی گذارد.

قول های آقای مدیرعامل 

هم چنین در بخش پایانی این نشست مهندس محمد ارشد طهرانی مدیر عامل مجموعه نرم افزاری اوراش و یکی از مدیران موفق اجرایی با سابقه در صنعت نرم افزار های مالی و کسب و کار های اینترنتی ضمن تشکر از حضور مدعوین و میهمانان حاضر، بر اهمیت برگزاری این نشست و کارگاه های جانبی آن تاکید کرد.
وی قول داد: از این پس مجموعه «اوراش» در بازه های زمانی مناسب همایش ، سمینار و کارگاه هایی برای حسابداران و مشتریان برگزار خواهد شد تا ضمن تبادل نظر بین کارشناسان حوزه مالی و حسابداری، با دریافت نظرات دیگران، سطح کیفی نرم افزار آرمون را ارتقا داده و شرکت کنندگان را از جایگاه مناسب این نرم افزار در بازار مطلع شوند.
مهندس ارشدطهرانی یادآورشد : نرم افزار آرمون برای مدیران سطح بالا و مدیران مالی ، ابزاری کارآمد در جهت حذف ذغدغه های عمومی و حرفه ای آنان است.

13 برتری نرم افزار آرمون و تلفیق تخصص مالی و برنامه نویسی

مدیر عامل مجموعه نرم افزاری اوراش این نرم افزار را تلفیق تخصص مالی و برنامه نویسی دانست و تاکید کرد : بیش از 13 برتری در این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مطرح بازار وجود دارد.
مهندس ارشدطهرانی مدیر عامل گروه نرم افزاری اوراش درباره معرفی گروه نرم افزاری اوراش و دلیل برگزاری این نشست اظهار کرد: گروه نرم افزاری اوراش با بیش از 15 سال سابقه ارائه موفق نرم افزار های صنفی و موبایلی و بر اساس استقبال زیاد کاربران و مخاطبین و همچنین اضافه شدن نیروهای متخصص در حوزه های مالی تصمیم به پیاده سازی و بهبود فضای نرم افزار های مالی گرفت.
وی ادامه داد: متخصصین این گروه پایه و بنیان نرم افزار های مالی خود را بر اساس تحلیل نیازهای بازار و بهبود سطح کیفی نرم افزار های موجود پایه ریزی کرده اند.

آرمون خروجی تجربه و تخصص

مهندس ارشدطهرانی تاکید کرد: خروجی سالها تجربه و تخصص منجر به تولید نرم افزار های کوچک و بزرگ شد و بالاخره در سال 1394 نرم افزار آرمون که شالوده تمامی تجربیات، نظرات و خواسته ها و نیازهای بازار بود تولید و ارائه شد.
مدیر عامل مجموعه نرم افزاری اوراش یادآور شد: در طی این سال ها بازخوردهای مناسب از مشتریان داشتیم که ما را نسبت به مشتریان خود متعهدتر کرد، این نشست در همین راستا و به منظور آشنایی بیشتر کاربران صنفی و شرکتی با توجه به دامنه کاربرد این نرم افزار در هر دوحوزه بوده است که با استقبال و بازخورد مناسبی نیز روبرو شد.

بارزترین ویژگی اوراش به غیر از مباحث نرم افزاری

مهندس ارشدطهرانی درباره بارزترین ویژگی گروه اوراش به غیر از مباحث نرم افزاری اظهار کرد: بارزترین ویژگی این مجموعه را رسالت ارائه خدمات به مشتریان می دانیم، خدمات پشتیبانی نرم افزار های صنفی ما بر اساس نظر کاربران رضایت حداکثری و بدون رقابتی را برای ما رقم زده است و این بالاترین افتخار اوراش است.
وی درباره انواع بسته های نرم افزار آرمون گفت: پکیج های ما شامل بسته های فروشگاهی ، انبارداری ، خزانه (نقد و بانک) ، حسابداری مالی ، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت می باشد و یک سری افزونه مانند پیامک رسان ، تبدیل ارز ، تولیدی  ، چاپ چک و ... با توجه به نیاز کاربر قابلیت سفارش سازی را به مشتری می دهد.

نرم افزاری با مشتریانی از آلمان، کانادا، امارات و افغانستان

مدیر عامل مجموعه نرم افزاری اوراش یادآور شد: برای کاربران فارسی زبان که بر پایه ارزی کار می کنند نرم افزاری ارائه شده است که هم اکنون مشتریانی در کشورهای آلمان ، کانادا ، امارات ، افغانستان و ... در حال استفاده است.
مهندس ارشدطهرانی در پایان درباره برنامه های آینده «اوراش» اظهار کرد: مهمترین برنامه های گروه اوراش در آینده توسعه نرم افزارها برپایه و بستر وب و موبایل و همچنین ارائه گزارشات مورد نیاز مدیران بر بستر وب به صورت لحظه ای و آنلاین در دستور کار برنامه نویسان است.

 

برای این مقاله نظری به ثبت نرسیده است.

نظرات

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.
*
*

آخرین مقالات

مشاهده همه