تعهــــدات فروش و پشتیبانی

تعهــــدات بهره بردار

1- نرم افزار موضوع توافقنامه، مشمول تمامي مزايا و حمايتهاي مندرج در قانون حمايت از حقوق پديد آورندگان نرم افزارهاي كامپيوتري و آئين نامه اجرايي آن بوده و تمامي مندرجات قانون و آئين نامه ياد شده در مقابل خريدار قابل استناد مي باشد. خريدار مكلف به حفظ حقوق مادي و معنوي واگذارنده است و در صورت تخلف خريدار از مفاد اين بند، مسئوليت جبران كليه خسارات مادي و معنوي مستقيم و يا غير مستقيم ناشي از كپي برداري، واگذاری ، فروش به غیر را بر عهده دارد و انجام اقدامات ياد شده توسط كارمندان بهره بردار نيز نافي مسئوليت بهره بردار نمي باشد و در اين صورت بهره بردار و شخص متخلف متضامنا” مسئول جبران خسارت وارد شده خواهند بود.

2- لازم به ذکر است فارغ از موضوع گارانتی و خرید بسته پشتیبانی، بهره بردار می تواند با ارایه درخواست کتبی، خدمات خاص بانک اطلاعاتی مانند ویرایش، حذف و درج اطلاعات، خدمات شبکه، اعزام نیروی پشتیبان در محل را پس از پرداخت هزینه های آن (طبق تعرفه) بهره مند گردد.

3- بهره بردار موظف است بستر تجهیزات سخت افزاری و شبکه ای مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی نرم افزار را برای واگذارنده مهیا نماید، پس از بررسی و تایید امکانات توسط واگذارنده عملیات نصب انجام می شود.

4- مسئولیت نگهداری از اطلاعات و بانک اطلاعاتی به عهده بهره بردار بوده و به صورت منظم و در زمان های مشخص نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اقدام نماید. بدیهی است بازیابی اطلاعات از بین رفته و خراب شده فقط از طریق نسخه های پشتیبان انجام پذیر است و در صورت عدم ارائه نسخه پشتیبان توسط بهره بردار هیچ گونه مسئولیتی متوجه واگذارنده نرم افزار نخواهد بود.

5- با توجه به تخصصی بودن نرم افزار موضوع توافقنامه و به جهت بهره مندی از امکانات حداکثری سیستم، بهره بردار موظف به استفاده از کارشناس مالی باتجربه می باشد.

6- بهره بردار موظف است در صورت مشاهده هر گونه اختلالی در سیستم موضوع این توافقنامه، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع واگذارنده برساند تا نسبت به رفع مشکل اقدام و از بروز مشکلات جانبی جلوگیری شود.

7- تمامی کارشناسان و نیروهای تحت امر بهره بردار که قصد استفاده از نرم افزار را دارند، باید قبل از استفاده از نرم افزار دوره آموزش کاربری نرم افزار را گذرانده باشند. جلسات آموزشی خارج از تعهد این توافقنامه مشمول هزینه ای جداگانه خواهد بود و مطابق با تعرفه محاسبه می شود.

8- امتیاز بهره برداری از نرم افزار مربوط به قفل سخت افزاری آن بوده و امکان تعویض قفل فقط در مقابل ارائه قفل سوخته یا خراب شده می باشد. در غیر این صورت بهره بردار باید برای تهیه قفل جدید، هزینه آن را طبق تعرفه پرداخت نماید.

9- واگذارنده متعهد به صحت اجرای محصولات نرم افزاری خود می باشد و هیچ گونه تعهدی در خصوص سایر نرم افزار ها و یا سخت افزارها و خدمات شبکه ای مورد استفاده بهره بردار ندارد.

10- امکان عودت نرم افزار برای بهره بردار تا 60 روز پس از خرید با دلایل فنی موجه به تایید کارشناسان واگذارنده امکان پذیر می باشد، بدیهی است پس از مدت ذکر شده امکان عودت تحت هیچ شرایط وجود نخواهد داشت.

تعهــــدات واگذارنده

1- واگذارنده متعهد به رعایت اصل رازداری در خصوص اطلاعات بهره بردار می باشد و حق افشای هرگونه اطلاعاتی از شرکت بهره بردار اعم از مالی و غیر مالی که در ارتباط با بهره بردار بدست می آورد را ندارد.

2- تعهدات واگذارنده در خصوص امکانات سیستم، فقط محدود به نرم افزار موضوع این توافقنامه مندرج در صورت حساب فروش می باشد.

3- تعهدات واگذارنده در خصوص پشیبانی محدود به نرم افزار موضوع این توافقنامه می باشد و جهت سایر نرم افزارها و سخت افزارهای موجود در محل بهره بردار هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

4- هرگونه درخواست و امکان در محصولات ارائه شده خارج از موضوع توافقنامه، مستلزم بررسی و نظر کارشناسی واگذارنده می باشد و در صورت تایید انجام آن طبق برنامه زمان بندی تحویل و دریافت هزینه های مربوطه در دستور کار واگذارنده قرار خواهد گرفت.

5- واگذارنده متعهد می باشد که دسترسی تعداد کاربر شبکه و تعداد بانک اطلاعاتی مندرج موضوع توافقنامه را در اختیار بهره بردار قرار دهد. همچنین واگذارنده در صورت نیاز بهره بردار به استفاده از کاربر شبکه بیشتر و یا بانک اطلاعاتی مازاد می بایست پس از دریافت هزینه های مربوطه اقدام نماید.

6- واگذارنده متعهد به ارایه خدمات پشتیبانی رایگان به مدت 12 ماه از تاریخ نصب و راه اندازی نرم افزارهای موضوع توافقنامه می باشد. پس از دوره رایگان، عقد توافقنامه سالیانه پشتیبانی و تمدید آن، برپایه  15 درصد از مبلغ روز نرم افزار محاسبه خواهد شد.
تبصره : در صورت اتمام دوره گارانتی و عدم تمدید توافقنامه پشتیبانی از سوی بهره بردار، واگذارنده هیچ گونه مسئولیتی جهت ارائه خدمات را نخواهد داشت.

7- خدمات پشتیبانی شامل بروزرسانی نرم افزار، رفع خطاهای احتمالی سیستم، نصب مجدد نرم افزار و راهنمایی های موردی برای کاربران می باشد.

8- پشتیبانی نرم افزار از طریق نرم افزارهای پشتیبانی از راه دور متداول، ثبت تیکت و تماس تلفنی به بهره بردار انجام می شود. (ابزار های رایج پشتیبانی از راه دور مانند نرم افزار TeamViewer یا AnyDesk)

9- در مواردی که مشکل پیش آمده در سیستم بصورت غیر حضوری حل و فصل نشود، نیروی پشتیبان حضوری به محل اعزام می شود و هزینه پشتیبانی حضوری در صورتی که مسأله خطای سیستم خارج از موضوع توافقنامه باشد بر عهده بهره بردار است.

10- ساعات کار واحد پشتیبانی از ساعت 8 الی 16:30 و پنجشنبه ها 8 الی 13 بوده و روزهای تعطیل رسمی نیز، شرکت تعطیل می باشد.

11- استفاده از خدمات پشتیبانی تلفنی با شماره گیری خط 051361050 و ثبت شماره بسته میسر خواهد بود.