چرا همکاری تجاری اوراش  شویم؟

لوگو اوراش
لوگو اوراش

حضور در رویدادهای آموزشی (آنلاین/حضوری)

پیوستن به شبکه مدیران، مشاوران و اساتید مالی کشور

فرصت رشد نماینده با توجه به فروش و موفقیتهای کسب شده

ارائه گواهینامه دوره های آموزشی

شرایط عمومی پذیرش

ارائه دهنده خدمات مالی

تکمیل فرم درخواست همکار تجاری

وجود ظرفیت آزاد در شهر مورد نظر

فرایند همکاری تجاری با اوراش 

مراحل همکاری تجاری با اوراش در یک نگاه

01

تکمیل درخواست

02

بررسی درخواست

03

شروع فرایند آموزش

04

احراز شرایط همکاری

05

قرارداد همکاری

06

اعطای نرم افزار
(رایگان)

پشتیبانی خدمات اختصاصی

01

تکمیل درخواست

02

بررسی درخواست

03

شروع فرایند آموزش

04

احراز شرایط همکاری

05

قرارداد همکاری

06

اعطای نرم افزار
(رایگان)

پشتیبانی خدمات اختصاصی

ثبت درخواست همکار تجاری اوراش

جهت درخواست تبدیل شدن به همکار تجاری فرم زیر را پر کنید. در اسرع وقت کارشناسان اوراش با شما تماس خواهند گرفت.

*
*
*
*
(اختیاری)
(اختیاری)
سوالات متداول

سوالات متداول خزانه داری اوراش

در این بخش به سوالات کاربران درباره امکانات، ویژگی‌ها و نحوه کارکرد سیستم پاسخ داده‌ایم تا شما با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

خرید سیستم دریافت و پرداخت،چه پیش نیازهایی خواهد داشت؟

شما برای خرید این سیستم تنها نیاز به خرید سیستم حسابداری مالی دارید.

آیا با این سیستم می‌توان مغایرت بانکی تهیه کرد؟

بله، با زیر سیستم دریافت و پرداخت اوراش می‌توانید صورت مغایرت‌ بانکی را تهیه نمایید.

آیا می‌توان فایل‌های عکس، PDF و… را ضمیمه یک فرم در سیستم خزانه اوراش کرد؟

بله، در سربرگ تمام برگه های نرم افزار اوراش این قابلیت وجود دارد.

آیا اوراش قابلیت مدیریت اسناد دریافتنی و پرداختنی در گوشی های هوشمند را دارد؟

بله، نرم افزار چک یار اوراش (اندروید، iOS) این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

امکان چاپ چک با کدام چاپگرها وجود دارد؟

بله، از نظر امنیت در چاپ و جلوگیری از جعل به ترتیب چاپ با چاپگرهای سوزنی، جوهر افشان و لیزری پیشنهاد می گردد.

فرایند دریافت دمو نرم افزار یکپارچه مالی اوراش چگونه است؟

با واحد فروش اوراش به شماره 05136105 تماس بگیرید یا فرم مشاوره را پر کنید.