رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید اوراش

رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید اوراش

بیشتر از یک دهه با لوگوی سابق اوراش در خدمت شما عزیزان بودیم. تاکید بر نوآوری و پیشرو بودن، که از اصلی‌ترین ارزش های سازمانی ما محسوب می‌شوند، باعث شد تا تصمیم بر تغییر هویت بصری اوراش و بازطراحی آن بگیریم. برای طراحی لوگوی جدید، از کلمه «اوراش» که به معنای دژ و قلعه مستحکم است وام گرفتیم، تا بتوانیم استحکام قلعه و استواری، استحکام و امنیت «اوراش» را برای همیشه در خاطر شما هم‌نشین کنیم.

طرح مفهومی لوگو

رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید

این‌گونه بود که در روزهای پایانی سال 1402، گروه نرم افزاری اوراش همزمان با استقبال از بهار، در جشن پایان سال 1402 خانواده اوراش، از لوگو و هویت بصری جدیدمان رونمایی کردیم. طراحی لوگو و هویت بصری جدید توسط آقای محسن محسنیان، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و یکی از طراحان برجسته شهر مشهد انجام شد. پویایی و نوآوری از ارزش‌های کلیدی سازمان ماست که به‌وضوح در هویت بصری جدید نمود پیدا کرده است.

اوراش؛ مستحکم مثل دژ

در مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید گروه نرم افزاری اوراش که در کافه کاربن مشهد برگزار شد، اعضای تیم اوراش به‌همراه بسیاری از اساتید و چهره‌های مطرح نظیر جناب آقای دکتر مهران مرشد، دکتر محسن معینی زاده، آقای علی بانوی آقای مهدی درویشی، سرکار خانم سپیده مقدم، جناب آقای جمیل نیک اندیش، آقای دکتر مجید ثابت، آقای رضا ایزدی و بسیاری دیگر حضور داشتند. در انتهای مراسم نیز، اساتید نامبرده و بسیاری از اساتید دیگر، تابلوی هویت بصری جدید این مجموعه را امضا کردند تا برای همیشه به یادگار باقی بماند.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

اشتراک گذاری با دیگران

مطالب مرتبط

جدید ترین مقالات در حوزه حسابداری و مالی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه