بزرگداشت روز ملی کارآفرین

بزرگداشت روز ملی کارآفرین

گروه نرم‌افزاری اوراش در رویداد سه‌روزه روز ملی کارآفرین، در کنار برترین کارآفرینان خراسان حضور یافت. در این رویداد سه روزه، از صاحبان و مدیران کسب‌وکارهای صنایع مختلف تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اوراش، به مدت سه روز از تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال 1403 (13 آوریل 2024) رویداد روز ملی کارآفرین در محل فضای کار اشتراکی بین‌المللی فردید برگزار شد و گروه نرم افزاری اوراش در کنار برترین کارآفرینان خراسان حضور داشت. اولین روز از این رویداد به تجلیل از کارآفرینان صنعت موادغذایی اختصاص داشت؛ دومین روز مربوط به تقدیر از کارآفرینان صنعت پوشاک بود و در سومین روز نیز از کارآفرینان صنعت خودرو تقدیر به عمل آمد.

گروه نرم‌افزاری اوراش مفتخر است که همواره به عنوان پشتیبان و حامی کسب‌وکارها و کارآفرینان، با ارائه راهکارهای نوین و نوآورانه و خدمات متمایز و ممتاز، در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کسب و کارها و در نتیجه توسعه اقتصادی کل کشور گام برداشته است. این گروه نرم افزاری با تکیه بر تخصص و تجربه تیم حرفه‌ای و مدیران باتجربه خود، نرم‌افزارهای تخصصی و سیستم‌های یکپارچه مالی را به منظور تسهیل مدیریت مالی و بهبود فرآیندهای کسب‌وکارها طراحی و عرضه کرده است. اوراش همواره همراه و هم مسیر مشتریان خود بوده و با ارائه پشتیبانی قوی، آنها را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌رساند.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

حضور اوراش در نشست تخصصی اتاق اصناف نیشابور 1404

صبح روز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴، شرکت اوراش در اجلاس تخصصی اتاق اصناف نیشابور با ارائه‌ای تخصصی درباره دفاتر الکترونیک، الزامات مالیاتی و راهکارهای هوشمندسازی مالی حضور یافت. در این نشست که با مشارکت رؤسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، راهکارهای نرم‌افزاری اوراش برای استقرار دفاتر قانونی دیجیتال معرفی گردید.

تفاهم‌نامه همکاری رسمی آموزشی اوراش و مجتمع فنی تهران (شعبه مشهد)

همکاری رسمی اوراش و مجتمع فنی تهران شعبه مشهد با هدف برگزاری دوره‌های مالی و حسابداری کاربردی و استفاده از نرم‌افزار اوراش به‌صورت عملی آغاز شد. اطلاعات ثبت‌نام به‌زودی اعلام می‌شود.

آغاز رسمی فاز اول سامانه مدیریت تیکت اوراش

سامانه مدیریت تیکت اوراش از ابتدای خرداد ۱۴۰۴ راه‌اندازی شد. این سامانه یکپارچه با CRM، ثبت درخواست‌های پشتیبانی را ساختاریافته، امن و سریع کرده و به کاربران امکان مکاتبه مؤثر و مدیریت دسترسی پرسنل را می‌دهد.