تبلیغات محیطی اوراش

تبلیغات محیطی اوراش

در کمپینی تبلیغاتی به مدت 90 روز از تاریخ 15 اسفندماه 1401، گروه نرم افزاری اوراش اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود.

به گزارش روابط عمومی اوراش، این گروه نرم افزاری، با هدف معرفی و تبلیغ محصولات تخصصی و سیستم‌های یکپارچه مالی و حسابداری خود، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود. در کمپین تبلیغات محیطی اوراش که به مدت 90 روز و از تاریخ 15 اسفندماه 1401 به طول انجامید، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی در نقاط مختلف داخل و اطراف شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر از قبیل شهرک صنعتی کاویان، چناران، کلات و… نصب شد. هدف این کمپین تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) اوراش بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

در دومین پیش‌رویداد «چهارمین کنفرانس بین‌المللی تفکر سیستمی در عمل»، آقای محمد ارشدطهرانی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر بازرگانی اوراش، با موضوع «ضرورت اتوماسیون فرآیندها در عصر هوش مصنوعی» سخنرانی کرد. او با تأکید بر دیدگاه سیستمی در اتوماسیون، مدل‌های طراحی فرآیند و ابزارهای zero-code را معرفی نمود و نقش انسان را در آینده، طراح سیستم‌های هوشمند و تحلیل‌گر داده دانست.
این تورنومنت فقط یک بازی نیست؛ فرصتی است برای کاهش استرس‌های کاری، تجربه هیجان در کنار همکاران و ساختن روابطی که فراتر از دفتر کار دوام می‌آورد. همان‌طور که شعار نخستین دوره «اول رفاقت بعد رقابت» بود، امسال نیز پیام اصلی مسابقه، دوستی، همدلی و نشاط حرفه‌ای است.
در ۹ مهر ۱۴۰۴، جمعی از اساتید برجسته حسابداری و حسابرسی کشور در کشتی تفریحی رویال لانژ در دریاچه چیتگر گرد هم آمدند. این رویداد با همکاری مرکز آموزش همراهان کارنو و مجموعه اوراش برگزار شد و با مدیریت خانم الهه پرسون فضایی گرم، صمیمانه و خاطره‌انگیز رقم خورد.