تبلیغات محیطی گسترده اوراش در بیلبوردها و استرابوردهای مشهد

تبلیغات محیطی اوراش

در کمپینی تبلیغاتی به مدت 90 روز از تاریخ 15 اسفندماه 1401، گروه نرم افزاری اوراش اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود.

به گزارش روابط عمومی اوراش، این گروه نرم افزاری، با هدف معرفی و تبلیغ محصولات تخصصی و سیستم‌های یکپارچه مالی و حسابداری خود، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود. در این کمپین که به مدت 90 روز و از تاریخ 15 اسفندماه 1401 به طول انجامید، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی در نقاط مختلف داخل و اطراف شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر از قبیل شهرک صنعتی کاویان، چناران، کلات و… نصب شد. هدف این کمپین تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) اوراش بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =

آخرین اخبار

همکاری با نشریه تخصصی «حسابداری و بودجه‌ریزی بخش عمومی»

گروه نرم افزاری اوراش در راستای توسعه و گسترش تعاملات خود با جامعه تخصصی حسابداری و حسابرسی مستحکم‌تر کردن ارتباط خود با نخبگان و فعالان حرفه‌ حسابرسی، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای یک‌ساله با نشریه تخصصی «حسابداری و بودجه‌ریزی بخش عمومی» کرد.

همکاری با نشریه ره آورد مدیریت

گروه نرم‌افزاری اوراش با با هدف تقویت ارتباطات حرفه‌ای، ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین تبلیغ سیستم‌های یکپارچه مالی خود، با نشریه ره‌آورد مدیریت در شماره‌های 42 تا 45 همکاری داشت.

جشن فارغ‌التحصیلی CFO، CICT، CATJ

گروه نرم‌افزاری اوراش، دومین جشن فارغ‌التحصیلی مدیران مالی خبره را در تاریخ 3 مهر 1403 در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار کرد. این مراسم با حضور اساتید برجسته و سخنرانی‌هایی درباره اهمیت مدارک حرفه‌ای حسابداری مانند CFO، CICA و CTAJ برگزار شد و در نهایت با اهدای سرتیفیکت و قرائت سوگندنامه توسط فارغ‌التحصیلان به پایان رسید.