تبلیغات محیطی اوراش

تبلیغات محیطی اوراش

در کمپینی تبلیغاتی به مدت 90 روز از تاریخ 15 اسفندماه 1401، گروه نرم افزاری اوراش اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود.

به گزارش روابط عمومی اوراش، این گروه نرم افزاری، با هدف معرفی و تبلیغ محصولات تخصصی و سیستم‌های یکپارچه مالی و حسابداری خود، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود. در کمپین تبلیغات محیطی اوراش که به مدت 90 روز و از تاریخ 15 اسفندماه 1401 به طول انجامید، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی در نقاط مختلف داخل و اطراف شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر از قبیل شهرک صنعتی کاویان، چناران، کلات و… نصب شد. هدف این کمپین تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) اوراش بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

آخرین اخبار

بازدید اساتید پیشکسوت حسابداری از مجموعه اوراش

روز پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳، گروه نرم‌افزاری اوراش میزبان اساتید برجسته حسابداری، دکتر ایرج نوروش و دکتر حسن همتی، بود. این بازدید صمیمانه فرصتی برای تبادل دانش، گفت‌وگو درباره تجربیات حرفه‌ای و بررسی روند توسعه نرم‌افزارهای حسابداری فراهم کرد.

گزارش ویژه برنامه همنشینی یلدا حسابداری 1403 اوراش

در برنامه یلدای حسابداری 1403 اوراش، با حضور پروفسور نوروش و دکتر همتی، و اعضاء محترم گروه حسابداری دانشگاه فردوسی مشهد به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های حسابداری در ایران پرداخته شد.

سومین سمینار تخصصی علم داده و کاربردهای آن

سومین سمینار تخصصی «علم داده و کاربردهای آن» با حضور اساتید مطرح این حوزه و با محوریت موضوعاتی از جمله تحلیل داده‌های دیجیتال و امنیت سایبری، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و با حمایت گروه نرم‌افزاری اوراش برگزار شد.