تغییر نام سیستم یکپارچه مالی از آرمون به اوراش

از سالها پیش تا کنون، خانواده صنفی محصولات اوراش در مجموع موفق به جلب اعتماد بیش از 50,000 نفر کاربر فعال در سراسر کشور شده است و با در نظر گرفتن محصولات جدید، انتظار می‌رود در سالهای آینده شمار کاربران فعال محصولات اوراش افزایش چشم‌گیری پیدا کنند.

در تمام این سالها خط‌مشی ما صرفا فروش محصول نبوده و نیست. اولویت اصلی ما رضایت خاطر کاربران و مشتریان است به همین خاطر تمامی روش‌های پشتیبانی از مشتریان خود را به خدمت گرفته‌ایم تا خدمات بهتری در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار بدهیم.

در این سالها ، سیستم های یکپارچه مالی و حسابداری ما را با نام «آرمون» شناخته‌اید؛ با وجود این، گروه نرم‌افزاری اوراش، به منظور تقویت و تسهیل برندسازی و تسهیل ماندگاری در ذهن مخاطبان، تصمیم به تغییر نام خانواده نرم‌افزارهای بخش مالی خود از ابتدای سال 1401 گرفته است؛ در نتیجه، لازم به ذکر است که از تاریخ 1401/01/01 به بعد، نام «آرمون» از محصولات مالی ما حذف و به نام اوراش تغییر پیدا خواهد کرد و تمامی نرم‌افزارهای این خانواده تنها با نام «سیستم یکپارچه مالی اوراش یا Orash MIS» به بازار عرضه خواهند شد.

این تصمیم استراتژیک، در راستای یکپارچه‌سازی بیشتر محصولات و خدمات ما اتخاذ شده است تا بتوانیم با نام یکسان در خدمت شما باشیم. از حمایت و همراهی همیشگی شما سپاس‌گزاریم و همچنان متعهد به ارائه بهترین نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به شما مشتریان عزیز هستیم.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

اشتراک گذاری با دیگران

مطالب مرتبط

جدید ترین مقالات در حوزه حسابداری و مالی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه