راهکارهای تولید محتوا برای توسعه برند شخصی

توضیحات

فعالان حرفه حسابداری، ارائه‌دهنده خدمات تخصصی حسابداری و مشاوره مالی هستند. از سویی دیگر به موازات گسترش فعالیت‌های اقتصادی، نیاز این بنگاه‌ها به خدمات مالی در حال افزایش است. یکی از نقاط ضعف برجسته در جذب قراردادهای خدمات مالی برای حسابداران عدم آشنایی با اصول مذاکره و برندسازی شخصی است. در کارگاهی با همین رویکرد، با حضور آقای دکتر محمدرضا طاهری (دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی) به میزبانی آقای دکتر معینی زاده (دکترای حسابداری) راهکارهای عملی برای برندسازی شخصی حسابداری و خدمات مالی ارائه خواهد شد.

مخاطبین این رویداد

  • مدیران و مشاوران مالی
  • حسابداران با سابقه
  • دانشجویان و فارغ التحصیلات رشته های حسابداری و مدیریت

گزارش رویداد


حسابداری یکی از حرفه‌های بسیار مهم و حیاتی در دنیای امروز است. برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر در این حرفه، برندسازی شخصی اهمیت فراوانی خواهد داشت. برندسازی شخصی طراحی و ایجاد یک شخصیت قابلتوجه و متمایز در حوزه کاری خود نسبت به سایر رقبا در ذهن و قلب مخاطبین هدف است. برای آشنایی بیشتر شما حسابداران عزیز، در تاریخ 22 مردادماه 1402 در کارگاهی آنلاین و تخصصی که به کوشش گروه نرم افزاری اوراش برگزار شد، به ابعاد مختلف این موضوع پرداختیم. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از نکات مطرح شده در این وبینار را مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکتر محمدرضا طاهری

  • دکتری Ph.D مدیریت بازرگانی
  • مشاور رشد نام و نان کسب و کارهای ایرانی
  • مدرس دانشگاه
  • نویسنده کتاب برند بافی شخصی

دکتر محسن معینی زاده

  • حسابدار رسمی
  • کارشناس رسمی دادگستری
  • مشاور رسمی مالیاتی
  • مدرس دانشگاه

اطلاعات تکمیلی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سمینار حضوری معافیت های مالیاتی ماده ۱۳۲ (دکتر فریدونی)  | ۲ آبان - رشت