همکاری با ما

توضیحات
هوش تجاری، Business Intelligence یا به اختصار BI یک فرآیند تکنولوژیمحور برای تحلیل دادهها است. هوش تجاری، کلان دادهها یا Big Data را جمعآوری میکند و آنها را به اطلاعات معنادار، کاربردی و تحلیلشده تبدیل میکند. بهطور کلی نقش هوش تجاری بهبود عملکردهای تجاری سازمان از طریق استفاده از دادههای مرتبط است. شرکتهایی که بهطور موثر از ابزارهای و تکنیکهای هوش تجاری استفاده میکنند، میتوانند دادههای جمعآوری شده خود را به بینشهای ارزشمندی در مورد فرآیندها و استراتژیهای تجاری خود تبدیل کنند. سپس میتوان از چنین بینشی برای تصمیمگیری بهتر در زمینه تجارت استفاده کرد که باعث افزایش بهرهوری و درآمد میشود و تسریع رشد کسبوکار و سود بیشتری را نیز در پی خواهد داشت.
مخاطبین این رویداد
- مدیران مالی و حسابداران
- مدیران عامل و صاحبان بنگاه های اقتصادی
- دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
- سایر علاقمندان به مباحث پردازش اطلاعات
گزارش رویداد
هوش تجاری به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی، از دادهها برای ایجاد ارزش و بهبود عملکرد استفاده میکند. با استفاده از قابلیتها و امکانات BI، شرکتها میتوانند در فرایند تصمیمگیریهای مالی خود بهبود یابند و از تحلیل دادههای مالی بهرهوری بیشتری داشته باشند. ما در سری وبینارهای گروه نرم افزاری اوراش به بررسی کاربرد هوش تجاری در حسابداری پرداختیم. این وبینار که یکی از وبینارهای مسیر موفقیت در حسابداری بود در تاریخ یکشنبه 19 آذر ماه 1402 در استودیو اوراش برگزار گردید.
در ادامه میتوانید ویدئویی از گزیده صحبتهای دکتر امیر مرادی را درباره هوش تجاری (BI) و کاربرد آن در حسابداری مشاهده کنید. دکتر امیر مرادی کاندیدای دکتری حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، مدرس اولین دوره پایتون در حسابداری ایران، طراح اولین دوره علم داده در حسابداری ایران ، پژوهشگر علم داده میباشند. در صورتی که تجربهای از حضور در این وبینار دارید، میتوانید نظرات ارزشمند خود را با ما درمیان بگذارید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

توضیحات
هوش تجاری، Business Intelligence یا به اختصار BI یک فرآیند تکنولوژیمحور برای تحلیل دادهها است. هوش تجاری، کلان دادهها یا Big Data را جمعآوری میکند و آنها را به اطلاعات معنادار، کاربردی و تحلیلشده تبدیل میکند. بهطور کلی نقش هوش تجاری بهبود عملکردهای تجاری سازمان از طریق استفاده از دادههای مرتبط است. شرکتهایی که بهطور موثر از ابزارهای و تکنیکهای هوش تجاری استفاده میکنند، میتوانند دادههای جمعآوری شده خود را به بینشهای ارزشمندی در مورد فرآیندها و استراتژیهای تجاری خود تبدیل کنند. سپس میتوان از چنین بینشی برای تصمیمگیری بهتر در زمینه تجارت استفاده کرد که باعث افزایش بهرهوری و درآمد میشود و تسریع رشد کسبوکار و سود بیشتری را نیز در پی خواهد داشت.
مخاطبین این رویداد
- مدیران مالی و حسابداران
- مدیران عامل و صاحبان بنگاه های اقتصادی
- دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
- سایر علاقمندان به مباحث پردازش اطلاعات
گزارش رویداد
هوش تجاری به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی، از دادهها برای ایجاد ارزش و بهبود عملکرد استفاده میکند. با استفاده از قابلیتها و امکانات BI، شرکتها میتوانند در فرایند تصمیمگیریهای مالی خود بهبود یابند و از تحلیل دادههای مالی بهرهوری بیشتری داشته باشند. ما در سری وبینارهای گروه نرم افزاری اوراش به بررسی کاربرد هوش تجاری در حسابداری پرداختیم. این وبینار که یکی از وبینارهای مسیر موفقیت در حسابداری بود در تاریخ یکشنبه 19 آذر ماه 1402 در استودیو اوراش برگزار گردید.
در ادامه میتوانید ویدئویی از گزیده صحبتهای دکتر امیر مرادی را درباره هوش تجاری (BI) و کاربرد آن در حسابداری مشاهده کنید. دکتر امیر مرادی کاندیدای دکتری حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، مدرس اولین دوره پایتون در حسابداری ایران، طراح اولین دوره علم داده در حسابداری ایران ، پژوهشگر علم داده میباشند. در صورتی که تجربهای از حضور در این وبینار دارید، میتوانید نظرات ارزشمند خود را با ما درمیان بگذارید.