تبلیغات محیطی اوراش

تبلیغات محیطی اوراش

در کمپینی تبلیغاتی به مدت 90 روز از تاریخ 15 اسفندماه 1401، گروه نرم افزاری اوراش اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود.

به گزارش روابط عمومی اوراش، این گروه نرم افزاری، با هدف معرفی و تبلیغ محصولات تخصصی و سیستم‌های یکپارچه مالی و حسابداری خود، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده و فراگیر در بیلبوردها و استرابوردهای شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر نمود. در کمپین تبلیغات محیطی اوراش که به مدت 90 روز و از تاریخ 15 اسفندماه 1401 به طول انجامید، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی در نقاط مختلف داخل و اطراف شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف این شهر از قبیل شهرک صنعتی کاویان، چناران، کلات و… نصب شد. هدف این کمپین تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) اوراش بود.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

شرکت نرم‌افزاری اوراش در ادامه راهبرد توسعه شبکه نمایندگان خود، قرارداد همکاری جدیدی را با مؤسسه اندیشه حساب فربُد در مشهد امضا کرد. این توافق با هدف ایجاد چارچوبی منسجم برای فروش، عملیات نمایندگی و ارتباطات سازمانی انجام شده و به‌عنوان گامی مهم در گسترش خدمات اوراش در جنوب کشور، به‌ویژه استان فارس، ارزیابی می‌شود. حضور این مجموعه در شبکه نمایندگان اوراش نشانه‌ای از انتخاب شرکای حرفه‌ای و همسو با رویکرد برنامه‌محور اوراش است.
نخستین جلسه کمیسیون روابط کار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی برگزار شد. اعضا بر آموزش و آگاهی‌رسانی فعالان فناوری اطلاعات، ارائه مشاوره تخصصی به کارفرمایان و تعامل با نهادهای حاکمیتی برای اصلاح مقررات تأکید کردند.
گروه نرم‌افزاری اوراش در کنار دانشگاه‌ها و شرکت‌های کاریابی در نمایشگاه فرصت‌های شغلی و فناوری در حاشیه سومین المپیاد مهارتی دانشجویان کشور شرکت کرد. این رویداد ملی از ۵ تا ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۴ در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد برگزار و با حضور دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، به کار خود پایان داد.