سومین کنفرانس بین‌المللی تفکر سیستمی در عمل

سیستم‌سازی کسب‌و‌کار  (Business Systemization)، در حقیقت مجموعه‌ای از کارهاست که باعث می‌شوند سیستم هر کسب‌و‌کار و تک تک اجزای آن، به‌گونه‌ای عمل کند تا فرایندها و اجزا، کمترین وابستگی را به مدیر آن مجموعه داشته باشند و به زبان واضح‌تر، سیستم ساخته شده، موتور پیشران کسب‌و‌کار باشد نه مدیر آن سیستم.

به گزارش روابط عمومی اوراش، سومین کنفرانس بین المللی «تفکر سیستمی در عمل»، در تاریخ های 24 و 25 آبان ماه سال 1402 در شهر مشهد و در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی برگزار شد. دکتر علینقی مشایخی، استاد مدیریت سیستم دانشگاه مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف رئیس این کنگره بود و دبیر علمی کنگره نیز دکتر علیرضا پویا و دبیر اجرایی آن نیز دکتر علی سیبویه بود. آقایان  دکتر علینقی مشایخی، دکتر میثم لطیفی (معاون رئیس‌جمهور وقت و رئیس سازمان اداری و استخدامی، دانشیار مدیریت سیاست‌گذاری دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع))، دکتر محمدرضا مهرگان (استاد مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)، دکتر محمد جلالی (Assistant Professor at Harvard University) و خانم دکتر آمنه خدیور (استاد مدیریت دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا (س)) در این کنفرانس بین‌المللی به ایراد سخنرانی پرداختند.

(تصویری از حال و هوای رویداد)

از محورهای کلیدی این کنفرانس می‌توان به مواردی از قبیل مفاهیم و ابزارهای تفکر سیستمی، پویایی‌شناسی سیستم‌ها، کنترل بهینه و مدل‌سازی دیفرانسیلی، شبیه‌سازی (گسسته یپشام، مونته کارلو، عامل بنیان)، رویکردهای ساختاردهی به مسئله و تحقیق در عملیات نرم، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و مهندسی سیستم‌ها اشاره کرد. این کنفرانس در حوزه‌های کاربردی، مدیریت عملیات و زنجيره تامين با تاکید بر صنعت۴، مدیریت استراتژیک، منابع انسانی و رفتار سازمانی، اقتصاد و سیستم‌های مالی و بازرگانی، مدیریت شهری و سیاست‌گذاری عمومی، مديريت سلامت و سیستم‌های خدمات درمانی، مدیریت انرژی، منابع طبیعی و محیط زیستی، جامعه‌شناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی، بهره‌وری سازمانی و هوش مصنوعی برگزار شد.

تصویر پوستر رویداد

در انتها لازم به ذکر است که شرکت‌های بسیاری از جمله شرکت اوج رایانه گستر شریف (اوراش)، شرکت گرین پک، شرکت ویوان، شرکت صنایع غذایی شهدین، شرکت امیر چاپ، آژانس تبلیغاتی قلعه، شرکت مسما، شرکت شهر بابانا، مرکز خرید و اقامتی آراد، شرکت اعتماد انیس، سیسلند و فراپخت، حامیان و اسپانسرهای این کنفرانس بین‌المللی بودند.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

اشتراک گذاری با دیگران

مطالب مرتبط

جدید ترین مقالات در حوزه حسابداری و مالی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه