اکوسیستم اوراش
همکاری با ما
تفکر سیستمی یکی از رویکردهای بنیادین در مدیریت و توسعه سازمانی است که با نگاهی جامع و پیوسته، ارتباط میان اجزای مختلف یک سیستم را آشکار میسازد. در دنیای امروز که پیچیدگیها و تغییرات با سرعتی بیسابقه رخ میدهند، داشتن چنین نگرشی برای مدیران و تصمیمگیران بهمنزله ابزاری حیاتی در سیستمسازی و ایجاد ساختارهای کارآمد به شمار میرود. تفکر سیستمی کمک میکند تا سازمانها فراتر از حل مسائل مقطعی، به طراحی راهکارهایی بپردازند که پایداری، همافزایی و رشد بلندمدت را تضمین کنند.
در همین راستا، چهارمین کنفرانس بینالمللی «تفکر سیستمی در عمل» نیز همانند سالهای گذشته در دانشگاه فردوسی مشهد در آذرماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. این رویداد که به بستری برای گفتوگو میان اندیشمندان، مدیران و پژوهشگران بدل شده، فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربهها و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه تفکر سیستمی فراهم میآورد.
برای آمادگی برای این کنفرانس بین المللی چند رویداد برگزار می شود که اولین پیش رویداد، در تاریخ ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بهعنوان بازیوارسازی (گیمیفیکیشن)؛ رویکردی نوین به توانمندسازی و آموزش مدیران و کارکنان در سالن فارابی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
رویداد با پیشسخنرانی دکتر علی سیبویه آغاز شد. او برای شروع، بهجای ورود مستقیم به بحث نظری، حضار را با یک بازی ساده با کاغذ همراه کرد تا نشان دهد چگونه فعالیتهای کوچک و خلاقانه میتواند درک عمیقتری از مفهوم تفکر سیستمی و گیمیفیکیشن ایجاد کند. این آغاز تعاملی باعث شد شرکتکنندگان از همان ابتدا با ذهنی بازتر وارد جریان بحث شوند.
دکتر مجید میرزا وزیری، استاد و پژوهشگر حوزه توسعه منابع انسانی، در سخنرانی خود با موضوع «تفاوت بازیوارسازی و آموزش از طریق بازی» توضیح داد که این دو مفهوم با وجود شباهتهای ظاهری، رویکردهای متفاوتی دارند. او تأکید کرد که بازیوارسازی صرفاً استفاده از بازی برای آموزش نیست، بلکه طراحی یک ساختار انگیزشی و تعاملی است که میتواند تجربه یادگیری، مدیریت و حتی فعالیتهای کاری را دگرگون کند.
دکتر مهدی غفوریفرد، تحلیلگر دادهها و مدرس مدیریت، در ارائه خود با عنوان «جایگاه بازیوارسازی به روایت آمار» با استناد به دادههای جهانی و نمونههای موفق، نشان داد که گیمیفیکیشن چگونه به یکی از پرکاربردترین رویکردهای انگیزشی در سازمانها تبدیل شده است. او بیان کرد که آمارها حاکی از افزایش چشمگیر بهرهوری کارکنان، مشارکت مشتریان و ارتقای وفاداری در کسبوکارهایی است که از این رویکرد استفاده کردهاند.
خانم رویا رضایی، مشاور توسعه سازمانی و کوچ حرفهای، در سخنرانی خود با موضوع «نگاهی به بازیسازی و کوچینگ در توسعه عملکرد تیمهای کاری» به کاربردهای عملی گیمیفیکیشن در کنار کوچینگ پرداخت. او توضیح داد که چگونه ترکیب این دو رویکرد میتواند زمینهساز بهبود تعاملات تیمی، افزایش مسئولیتپذیری کارکنان و ارتقای عملکرد جمعی در محیطهای کاری باشد.
این نشست چندساعته با حضور اساتید، مدیران کسبوکارها و دانشجویان علاقهمند برگزار شد. شرکتکنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم نظری، نمونههای کاربردی بازیوارسازی در حوزههای آموزش، توانمندسازی مدیران و کارکنان، فروش، باشگاه مشتریان و بهبود محیطهای کاری را نیز بررسی کردند.
یکی از جملات الهامبخش این رویداد چنین بود:
«اگر میخواهی رفتار را تغییر دهی، تجربه را تغییر بده.»
با توجه به رسالت اجتماعی اوراش و اهمیت بهکارگیری «تفکر سیستمی در عمل» در سازمانها و میان مخاطبان، امسال نیز برای دومین سال متوالی، اوراش حامی برگزاری این رویداد بود. اوراش بر این باور است که آینده کسبوکارها با نوآوری، یادگیری و بهکارگیری رویکردهای نوین ساخته میشود؛ و ما با همدلی، دانش و اقدام جمعی میتوانیم این آینده را شکل دهیم.
درباره ما
خرید نرم افزار
پس از سالها تلاش و با استفاده از تخصص مالی کسب شده و تجارب سایر مدیران در حوزه مالی موفق به تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری اوراش شدیم. توانمندی ها و امکانات موجود درمحصولات اوراش با استفاده از بروزترین روش های برنامه نویسی و کامل ترین تحلیل های سیستمی و مالی طراحی و پیاده سازی شده است. اصلی ترین ویژگی محصولات اوراش ، کاربری آسان و راحت جهت استفاده کاربران از یک سو و نگاهی جامع و عمیق در ثبت و پردازش از سوی دیگر می باشد.
اطلاعات تماس
تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت اوج رایانه گستر شریف می باشد © ۲۰۲۴
تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت اوج رایانه گستر شریف می باشد © ۲۰۲۴
برای مشاوره خرید تماس بگیرید
ما در اوراش، با شناخت کامل از صنعت شما و تجربه گستردهمان، راهکاری ارائه میدهیم که بهرهوری و سودآوری را افزایش میدهد.
چند لحظه منتظر بمانید...