اکران کمپین تلویزیون شهری به مناسبت هفته حسابدار

اکران کمپین تلویزیون شهری به مناسبت هفته حسابدار سال 1402

گروه نرم‌افزاری اوراش به مناسبت هفته حسابدار سال ۱۴۰۲، اقدام به برگزاری کمپین تلویزیون شهری در مشهد کرد. هدف این کمپین، قدردانی از حسابداران، اساتید و فعالان حوزه حسابداری و مالی بود.

گروه نرم افزاری اوراش، به بهانه بزرگداشت هفته حسابدار سال 1402، اقدام به اکران کمپین تلویزیون شهری در شهر مقدس مشهد کرد. به گزارش روابط عمومی اوراش، در طی این کمپین، ویدیوهای کوتاهی در تلویزیون‌های سطح شهر مشهد پخش شد. هدف این کمپین، تاکید بر اهمیت نقش خدشه‌ناپذیر حسابداران در رشد و توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور بود. در هفته حسابدار با شعار «حسابدار فراتر از حساب‌دار»، گرد هم آمدیم تا قدردان اساتید و فعالان حوزه حسابداری و مالی باشیم.

بدون تردید، حسابدارها و سایر افراد فعال در حوزه‌های مالی، در تمامی بنگاه های اقتصادی یکی از مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین عوامل شفافیت برای صاحبان سرمایه، تامین‌کنندگان منابع مالی و نهادهای برون سازمانی به شمار می‌روند. پشت هر بنگاه اقتصادی موفق، یک «حسابدار فراتر از حساب‌دار» وجود دارد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

این تورنومنت فقط یک بازی نیست؛ فرصتی است برای کاهش استرس‌های کاری، تجربه هیجان در کنار همکاران و ساختن روابطی که فراتر از دفتر کار دوام می‌آورد. همان‌طور که شعار نخستین دوره «اول رفاقت بعد رقابت» بود، امسال نیز پیام اصلی مسابقه، دوستی، همدلی و نشاط حرفه‌ای است.
در ۹ مهر ۱۴۰۴، جمعی از اساتید برجسته حسابداری و حسابرسی کشور در کشتی تفریحی رویال لانژ در دریاچه چیتگر گرد هم آمدند. این رویداد با همکاری مرکز آموزش همراهان کارنو و مجموعه اوراش برگزار شد و با مدیریت خانم الهه پرسون فضایی گرم، صمیمانه و خاطره‌انگیز رقم خورد.
رویداد «بازی‌وارسازی؛ رویکردی نوین به توانمندسازی و آموزش مدیران و کارکنان» روز ۲۶ شهریور ۱۴۰۴ در سالن فارابی دانشگاه فردوسی مشهد و به‌عنوان پیش‌رویداد چهارمین کنفرانس بین‌المللی تفکر سیستمی در عمل برگزار شد. در این نشست، اساتید برجسته با بررسی جنبه‌های آموزشی، داده‌محور و سازمانی گیمیفیکیشن نشان دادند که چگونه این رویکرد می‌تواند مشارکت، انگیزه و وفاداری کارکنان و مشتریان را تقویت کند. اوراش نیز با توجه به رسالت اجتماعی و اهمیت ترویج تفکر سیستمی، برای دومین سال متوالی به‌عنوان حامی این رویداد حضور داشت.