برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

۳۲ تیم در قالب ۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت کردند از هر گروه ۲ تیم صعود کرده است که دوره فینال این تورنومنت روز جمعه، ۱۹ مرداد برگزار شد.گروه نرم افزاری اوراش به همراه بانک صادرات بخشی از هزینه های این تورنمت را به عهده گرفتند.

بازی تعادل میان کار و زندگی

تعادل میان کار و زندگی، رؤیایی است که همه ما، هر روز برای کمی نزدیک‌تر شدن به آن تلاش می‌کنیم. در حقیقت، هدف نهایی سخت کارکردن این است که بهتر زندگی کنیم و از هدیه بودن که برای مدت کوتاهی در اختیارمان قرار داده‌اند، بیشترین بهره را ببریم. برای رسیدن به تعادل میان کار و زندگی، قدم کوچکی که برداشتیم این بود: رفاقت‌های جدیدی ساختیم و یک روز را، فارغ از فکر کسب‌وکار و اعداد و ارقام، در کنار دوستان قدیمی و جدیدمان گذراندیم.

 

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

تورنمنت فوتبال‌دستی انجمن حسابداران

روز جمعه 12 مردادماه 1403، مرحله حذفی اولین تورنمنت فوتبال دستی انجمن حسابداران خبره برگزار شد. گروه نرم افزاری اوراش به همراه بانک صادرات اسپانسرهای این رقابت بودند. تلاش ما این بود که نقش کوچکی در کاهش استرس حسابداران و ساخت رفاقت‌ها و روابط جدیدی ایفا کرده باشیم. «اول رفاقت بعد رقابت» شعار این تورنمت بود که به‌خوبی هدف از برگزاری آن را منعکس می‌کرد. حسابداران ماه‌های سخت و پرکاری را گذرانده بودند؛ پس تلاش کردیم تا قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش استرس‌های آنان و ساختن روابطی دوستانه و در عین حال سازنده برداریم.

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

یک بازی برد برد

در فضایی مفرح و شاد، در کنار همکاران و دوستانی که هرکدامشان هفته‌های پرکار و پر استرسی را پشت سر گذاشته بودند، یک روز تمام گفتیم، خندیدیم و رقابت کردیم. رقابتی که هدفش بیشتر رفاقت بود و ساخت روابط جدید و باکیفیت. روز جمعه، حتی فوتبال‌دستی بازی‌کردن و تفریح هم بهانه‌ای برای رشد و پیشرفت بود.

 

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره  

پایان بازی؛ بازی بی‌پایان

در مرحله حذفی این تورنمنت که روز جمعه 12 مردادماه 1403 برگزار شد، 32 تیم در قالب 8 گروه 4 تیمی به رقابت باهم پرداختند و در نهایت از هر تیم 2 نفر به مرحله بعد صعود کردند.

مرحله فینال این تورنمت نیز روز جمعه 19 مردادماه برگزار شد و قهرمان این مسابقه مفرح 150 میلیون ریال به همراه کاپ قهرمانی و گروه‌های دوم و سوم نیز هرکدام به ترتیب 100 و 50 میلیون ریال به همراه لوح قهرمانی با خود به خانه بردند. در مرحله فینال تورنمنت فوتبال دستی، دو تیم «رعد» و «ارقام نگر» به مصاف یکدیگر رفتند و تیم رعد موفق شد حریف خود را مغلوب کند و به عنوان تیم پیروز این تورنمت شناخته شود.

بعد از پایان یک روز رقابت و رفاقت و بعد اینکه کیفیت و استحکام روابطمان میلیاردها رقم بیشتر شده بود، برای شروع یک روز کاری دیگر به خانه‌هایمان برگشتیم. خسته نبودیم؛ چون زمانی که میان کار و زندگی تعادل برقرار باشد، نه از زندگی خسته خواهیم شد و نه از سخت کارکردن.

فوتبال دستی حسابداری

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

 

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی انجمن حسابداران خبره

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

اشتراک گذاری با دیگران

مطالب مرتبط

جدید ترین مقالات در حوزه حسابداری و مالی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه