تکریم حسابداران به مناسبت روز حسابدار سال 1400

بزرگداشت روز حسابدار سال 1400

گروه نرم افزاری اوراش طی دیدارهای صمیمانه‌ای به مناسبت روز حسابدار سال ۱۴۰۰، از نقش تعیین‌کننده و ارزشمند حسابداران در مدیریت مالی سازمان‌ها و همچنین تأثیر آن‌ها بر رشد اقتصادی کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اوراش، به مناسبت روز حسابدار سال ۱۴۰۰ و در تاریخ ۱۵ آذر، به دیدار حسابداران شرکت‌های مختلف در سطح شهر مشهد رفتیم و از آن‌ها تقدیر به عمل آوردیم. همچنین، به منظور تبریک این روز و گرامی‌داشت مقام حسابدار، یک ویدئوی کوتاه با همراهی آقای حامد آروَن، مجری سابق صدا و سیما نیز تهیه شد.

در این دیدارها، از نقش تعیین‌کننده و ارزشمند حسابداران در مدیریت مالی سازمان‌ها و همچنین تأثیر آن‌ها بر رشد اقتصادی کشور قدردانی شد. این اقدام به منظور تقویت تعامل نزدیک‌تر با جامعه حسابداری و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اوراش انجام شد.

باید اذعان داشت که حسابداران به عنوان رکن اساسی نظام‌های مالی و اقتصادی، نقشی کلیدی در سلامت مالی کسب‌وکارها و در نتیجه کل کشور ایفا می‌کنند. تلاش‌های پیوسته و سرنوشت‌ساز حسابداران، مدیران را در اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر در مسیر توسعه کسب‌وکارها یاری می‌کند. در سطح کلان نیز، حسابداران با تسهیل امور مالیاتی و کنترل هزینه‌ها، به بهبود وضعیت اقتصادی کشور و پایداری نظام‌های مالی کمک شایانی می‌کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

حضور اوراش در نشست تخصصی اتاق اصناف نیشابور 1404

صبح روز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴، شرکت اوراش در اجلاس تخصصی اتاق اصناف نیشابور با ارائه‌ای تخصصی درباره دفاتر الکترونیک، الزامات مالیاتی و راهکارهای هوشمندسازی مالی حضور یافت. در این نشست که با مشارکت رؤسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، راهکارهای نرم‌افزاری اوراش برای استقرار دفاتر قانونی دیجیتال معرفی گردید.

تفاهم‌نامه همکاری رسمی آموزشی اوراش و مجتمع فنی تهران (شعبه مشهد)

همکاری رسمی اوراش و مجتمع فنی تهران شعبه مشهد با هدف برگزاری دوره‌های مالی و حسابداری کاربردی و استفاده از نرم‌افزار اوراش به‌صورت عملی آغاز شد. اطلاعات ثبت‌نام به‌زودی اعلام می‌شود.

آغاز رسمی فاز اول سامانه مدیریت تیکت اوراش

سامانه مدیریت تیکت اوراش از ابتدای خرداد ۱۴۰۴ راه‌اندازی شد. این سامانه یکپارچه با CRM، ثبت درخواست‌های پشتیبانی را ساختاریافته، امن و سریع کرده و به کاربران امکان مکاتبه مؤثر و مدیریت دسترسی پرسنل را می‌دهد.