اولین مجمع عمومی انجمن مدیران مالی حرفه‌ای خراسان رضوی

با توجه به ضرورت تشکیل انجمن صنفی برای مدیران مالی در استان خراسان رضوی و پیرو تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جناب آقای محمد قبول، سرکار خانم سپیده مقدم و جناب آقای مهران مرشد و بر اساس آگهی منتشره در روزنامه رسمی، در مورخ 11 دی ماه سال 1402 مطابق با اولین روز سال 2024 و شروع سال جدید میلادی، مجمع موسس انجمن مدیران مالی حرفه‌ای استان خراسان رضوی در ساعت 16:30 و با حضور نماینده اداره کار و تعاون اجتماعی در ذیل ماده 131 قانون کار به دعوت هیات موسس در محل ساختمان ساپکو مشهد برگزار شد.

ابتدا هیات رئیسه مجمع با حضور جناب آقای مصطفی جهانبانی از پیشکسوتان حرفه حسابداری و حسابرسی  در محل مراسم مستقر شد و مفاد اساسنامه توسط نماینده اداره کار، جناب آقای راستین قرائت و تصویب گردید. سپس رای‌گیری برای انتخاب هیات مدیره انجمن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اوراش، جناب آقای علی بانوی موفق به کسب بیشترین آرا شد و سرکار خانم سپیده مقدم و جناب آقای مهران مرشد به ترتیب نفرات دوم و سوم اعضای اصلی هیات مدیره منتخب گردیدند. آقای حسن زاده توکل و امیرحسین رضایی نیز بر اساس آرای افراد واجد شرایط در این مجمع، به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در انتها لازم به ذکر است که مجموعه نرم افزاری اوراش در برگزاری این مراسم مشارکت داشت. اوراش همواره برای ارتقای جامعه حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی کوشیده است و از هیچ تلاش و اقدامی برای موفقیت و سربلندی این صنف فروگذار نخواهد کرد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =

اشتراک گذاری با دیگران

مطالب مرتبط

جدید ترین مقالات در حوزه حسابداری و مالی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه