جشن فارغ التحصیلی مدیر مالی خبره

,

توضیحات

مدیر مالی یا CFO شخصی است که مسئولیت مدیریت و نظارت بر امور مالی یک سازمان بر عهده او است. از رایج‌ترین وظایف مدیر مالی می‌توان به برنامه‌ریزی مالی، مدیریت بودجه، گزارش‌دهی مالی، و تضمین سلامت مالی شرکت اشاره کرد.
یک مدیر مالی با تجربه باید توانایی‌های گسترده‌ای در زمینه تحلیل داده‌ها، مدیریت استراتژیک و ارتباطات داشته باشد. او باید قادر باشد در شرایط نامساعد اقتصادی و نوسانات بازار، تصمیمات مؤثری بگیرد و به بهینه‌سازی منابع مالی کمک کند. مهارت‌های کلیدی مانند توجه به جزئیات، توانایی حل مسئله و دانش تخصصی در حوزه‌های مالی و اقتصادی، از ضروریات این نقش هستند. به‌طورکلی، مدیر مالی با استفاده از دانش و مهارت‌های خود، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اهداف مالی خود را محقق کنند و به رشد و موفقیت پایدار دست یابند. در رویداد «جشن فارغ‌التحصیلی مدیر مالی خبره»، که با همراهی جمعی از اساتید مطرح و بزرگان حسابداری و امور مالی، در شهر تهران و با حمایت گروه نرم افزاری اوراش، انجمن حسابداران خبره و انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران برگزار خواهد شد، فارغ‌التحصیلی مدیران مالی خبره را جشن خواهیم گرفت.

مخاطبین این رویداد

  • فارغ‌التحصیلان دوره‌های اول، دوم و سوم دوره مدیر مالی خبره (CFO)

گزارش رویداد


رویداد «جشن فارغ‌التحصیلی مدیر مالی خبره» در تاریخ 16 آبان ماه سال 1402 به شکل حضوری و در هتل پرشین پلازای تهران برگزار شد. در صورتی که تجربه‌ای از شرکت در این رویداد دارید می‌توانید نظرات ارزشمندتان را در انتهای همین صفحه با ما درمیان بگذارید.

گالری تصاویر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =

اطلاعات تکمیلی

,

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

وبینار آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری  |  ۹ مهرماه