راهنمای دریافت اطلاعات در نرم افزار چک یار (Android/iOs)

برای آن دسته از کاربرانی که یکی از نرم افزار های چک و بانک ، چک و بانک (پیشرفته) یا حساب یار ، حساب یار (پیشرفته) اوراش را بر روی سیستم خود نصب دارند، این امکان وجود دارد تا با نصب برنامه چک یار اوراش بر روی تلفن هوشمند خود اطلاعات چک های دریافتی و پرداختی ثبت شده در نرم افزار ویندوزی خود را به موبایل خود منتقل کنند، و دیگری نیازی به ثبت مجدد اطلاعات در نسخه موبایل وجود ندارد.

برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید :

 - ابتدا می بایست کامپیوتر و گوشی شما به یک شبکه محلی متصل باشند مثلا : گوشی و کامپیوتر شما به یک شبکه Wifi متصل هستند.

- در قدم بعدی برنامه اوراش را روی سیستم خود اجرا نموده و از منوی امکانات گزینه ارتباط با موبایل های هوشمند را کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود.

 

 

در پنجره فوق مي بايست وضعيت فعال باشد، و اگر پیامی برای دسترسی فایروال ظاهر شد گزینه Allow را کلیک کنید، تا اجازه فعالیت به برنامه داده شود، در پنجره فوق کارت شبکه اي که سيستم به واسطه آن به شبکه متصل است از ليست نرم افزار انتخاب نماييد.

- سپس برنامه چک يار اوراش را بر روي تلفن هوشمند خود باز نماييد و از منو برنامه گزينه دريافت اطلاعات را بزنيد ، در پنجره باز شده در نرم افزار گزينه بارکدخوان را بزنيد و گوشي خود را روي بارکد قرار دهيد تا تنظيمات را بخواند. حال به منظور دريافت اطلاعات مي توانيد گزينه دريافت اطلاعات را بزنيد تا اطلاعات نرم افزار شما به گوشي هوشمند شما منتقل شود.

 

 

در نظر داشته باشید اگر از برنامه خواستی به عنوان فایروال استفاده می کنید. (مثل انتی ویروس / فایروال) امکان دریافت اطلاعات توسط موبایل وجود نخواهد داشت و فایروال شما جلوی برقراری ارتباط را خواهد گرفت، که دو راه برای حل این مشکل وجود دارد :

- غیر فعال کردن موقت فایروال در حین دریافت اطلاعات توسط موبایل

- اضافه کردن پورت 3310 به لیست پورت باز فایروال 

telephone

(051) 361 05

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، مجتمع یاس، واحد 301 و 302

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا