سوالات متداول در زمینه خطوط پیامکی


1- سامانه پیام کوتاه چیست؟
یک نرم افزاری میباشد که در محیط وب (اینترنت) به شما این اجازه را میدهد که پیام کوتاه های خود را ارسال و مدیریت کنید.


2- سامانه پیام کوتاه شما چگونه کار می کند؟
این سامانه بصورت حرفه ای به مرکز پیام کوتاه اپراتور تلفن همراه (همراه اول) متصل میشود و پیام کوتاه های شما را با سرعت بسیار بالایی ارسال مینماید.


3- آیا برای استفاده از این سامانه به سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. برای استفاده از این سامانه هیچگونه سخت افزار و قطعه کامپیوتری نیاز ندارید ، بلکه با اتصال به اینترنت و وارد شدن به سایت مربوطه میتوانید نسبت به مدیریت این سامانه اقدام کنید.
 

4- چگونه می توان از سامانه پیام کوتاه شما استفاده کرد؟
پس از خرید این سامانه از ما ، شما میتوانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار شما قرار میگیرد ، از طریق فرم مربوطه وارد پنل کاربری خود شوید و سامانه خود را مدیریت کنید.
و همچنین می توانید اطلاعات کاربری خود را در نرم افزار ما ثبت کرده و از طریق نرم افزار نیز ارسال و دریافت پیامک را انجام دهید.

5- پیامک من با چه شماره ای ارسال می شود؟
ما به هر پنل کاربری یک یا چند شماره اختصاصی بنا بر درخواست کاربر در نظر خواهیم گرفت و بصورت پیشفرض کاربران میتوانند از شماره 8 رقمی اشتراکی 30007920 استفاده نمایند.
 

6- سامانه پیام کوتاه چه برتری هایی نسبت به تلفن همراه و مودم GSM دارد؟
سامانه از هر نقطه جهان برای کاربر در دسترس خواهد بود ، اما مودم GSM تنها از طریق یک دستگاه .
سامانه هیچگاه خاموش و یا قطع نمی شود اما مودم GSM و کامپیوتر متصل به آن با قطع برق از کار می افتد.
سامانه هیچ محدودیتی در تعداد ارسال و یا دریافت پیام کوتاه در طول یک روز ندارد. اما سیم کارت های دائمی و یا اعتباری توسط اپراتور ها دارای محدودیت روزانه میباشند.
سامانه با حداقل سرعت 20 پیام کوتاه در ثانیه کار می کند اما در ارسال با مودم GSM در بهترین حالت 6 پیام در دقیقه ارسال می کند.
سامانه ابزارهای جانبی مختلفی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه در اختیار مشترک قرار می دهد اما مودم GSM فقط به ارسال می پردازد و عملاً به یک کامپیوتر همیشه روشن نیاز دارد.
 

7- آیا تعرفه ارسال پیام کوتاه از سامانه  با تلفن همراه یا مودم GSM تفاوت دارد؟
بله. هزینه ارسال پیام کوتاه در سامانه از تلفن همراه و GSM ارزانتر است.
 

8- آیا می توان به صورت ناشناس پیام کوتاه ارسال کرد؟
امکان ارسال پیام کوتاه ناشناس وجود ندارد اما می توان از نام تجاری به عنوان جایگزین مناسب شماره مجازی پیام کوتاه، استفاده کرد.
 

9- نام تجاری چیست؟
نام تجاری کلمه ای است که به درخواست کاربر پنل جایگزین شماره اختصاصی پیام کوتاه می شود و به جای شماره در گوشی تلفن همراه دریافت کننده پیام کوتاه نمایش داده می شود.
 

10- آیا نام تجاری خوب است؟
خیر. به دو دلیل استفاده از نام تجاری مناسب نمیباشد.
اول اینکه هنگامی که نام تجاری جایگزین شماره می شود امکان دریافت روی آن شماره از بین می رود. نام تجاری فقط قابلیت ارسال دارد و یک طرفه است.
دوم اینکه نام تجاری به زبان انگلیسی و با حروف بزرگ درج می شود و برای عموم گویا نیست.
 

11- آیا امکان ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه وجود دارد؟
بله سامانه این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که بدون هیچ محدودیت و با سرعت بالا هر تعداد پیام کوتاه را ارسال کند. ابزار ویژه ای در سامانه برای این کار تعبیه شده است.
 

12- چگونه می توان از ارسال پیام کوتاه و رسیدن آن به دست مخاطب اطمینان حاصل کرد؟
سامانه تمامی مراحلی که یک پیامک از نرم افزار تا گوشی مخاطب طی می کند را بصورت دقیق به شما نمایش می دهد و شما در هر لحظه می توانید از وضعیت پیامک ارسالی خود مطلع شوید.

13- آیا محدودیت در ایجاد گروه های مخاطبین و تعداد افراد مخاطب وجود دارد؟
خیر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد
 

14- اعتبار SMS مشتری تا چه مدت در حساب وی باقی می ماند؟
بصورت کلی شارژ SMS خریداری شده، باید ظرف مدت 2 ماه مصرف شود. اما این مدت با هماهنگی قابل تمدید می باشد..
 

15- آیا با این نرم افزار می توان به شماره های ایرانسل نیز پیام کوتاه فرستاد؟
بله - بوسیله این نرم افزار می توان به تمام شماره های همراه اول ( دائمی و اعتباری ) و تمام شماره های ایرانسل پیام کوتاه ارسال کرد .
 

16- آیا بوسیله این نرم افزار می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟
بله - میتوان به تمام شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد
باید توجه داشت که هزینه ارسال به شماره های خارج از کشور ده برابر هزینه معمولی ارسال می باشد.
 

17- آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟
خیر - دریافت پیامک رایگان می باشد.
 

18- آیا احتمال مسدود شدن و یا منقضی شدن کلی پنل توسط شما وجود دارد؟
بله - گروه نرم افزاری اوراش میتواند طبق قوانین خود عمل نماید و بطور مثال درصورتی که بعد از گذشت 1 هفته از تحویل پنل کاربر هزینه کامل و یا بدهی خود را تسویه نکند . قرارداد سامانه منقضی و شماره آن به نفع گروه نرم افزاری اوراش مصادره خواهد شد.
 

19- قوانین سامانه را چه کسی مشخص کرده است؟
قوانین کلی استفاده از سامانه را ارگان مربوطه دولتی مشخص کرده است و قوانین جزئی را گروه نرم افزاری اوراش برمبنای سیاست های کاری خود مشخص کرده  است و سفارش و واریز وجه سامانه از سوی مشتری نشانه پذیرش آن قوانین از سوی آن خواهد بود.

 

 

(051) 36 10 99 00 , (021) 88 36 95 30 - 1

مشهد ، چهار راه فرامرز عباسی، پاساژ دهقان

پست الکترونیک : info [@] Orash.ir

عضویت در خبرنامه

بالا